تمدن خشت

مارااینستاگرام دنبال کنیدt_khasht

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

9نفر سهمیه اموزش برورش اشکنان در استخدامی 94اموزش وبرورش


غلامرضا شریفی رییس اداره آموزش وپرورش منطقه اشکنان گفت: به حول وقوه الهى کارثبت نام از متقاضیان و علاقه مندان به حرفه معلمى از عصر روز پنجشنبه پانزدهم مردادماه نودوچهار از طریق سازمان شنجش اموزش کشور اغاز شده و ار انجا که سیاست وزیر محترم و فرهیخته اموزش غلامرضا شریفی اشکنانو پرورش جناب اقاى دکتر فانى بر گزینش نیروهاى بومى هر منطقه و شهرستان براى خدمت در همان شهرستان است و تاکید جناب اقاى اذرى مدیر کل محترم اموزش و پرورش فارس نیز اختصاص درصد بیشترى از نیروهاى استخدامى استان به مناطق محروم لازم است تعداد ۹ نفر از جذب معلمان به منطقه اشکنان و ۵ نفر نیز به منطقه علامرودشت اختصاص داده شده است.

شریفی گفت: از انجا که همه علاقه مندان از شهرستان لامرد و بخشهاى علامرودشت، چاهورز و اشکنان میتوانند در این دوره ثبت نام کنند انتظار میرود افراد واجب شرایط منطقه براى نام نویسى اقدام کنند تا بتوانیم ردیف هاى اختصاص یافته به منطقه اشکنان توسط نیروهاى بومى منطقه پر بشود تا از نقل و اتقالات نیروها در اینده جلوگیرى شود.

 رییس اداره آموزش وپرورش منطقه اشکنان گفت: افراد واجد شرایط بخش اشکنان مى توانند در رشته هاى مورد نیاز مناطق اشکنان ، علامرودشت و شهرستان لامرد نام نویسى کنند که علاقه مندان  می توانند برای اطلاع بیشتر از میزان پذیرش و رشته مورد نظر به سایت سازمان سنجش اموزش کشور مراجعه کرده و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه مربوط با اگاهى کامل نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام کنند.

رشته های مورد نیاز بخش اشکنان و بخش های شهرستان لامرد به شرح زیر اعلام شده است.


الکتروتکنیک‌،اشکنان ،۲مرد
ساختمان،اشکنان ،۱مرد
حسابداری، اشکنان ،۱مرد
نقشه کشى معماری،اشکنان ،۱زن
ریاضی،اشکنان ،۱مرد
دینی وقرآن،اشکنان،۱مرد
زبان، اشکنان ،۱زن و۱مرد
 علامرودشت،۱مرد
کامپیوتر ، علامرودشت ۱مرد
تربیت بدنی،علامرودشت ۱مرد
دینی وقرآن، علامرودشت ، ۱ مرد
سلامت،علامرودشت ۱زن



گفتنی است تمامی نیروهای بومی ساکن در شهرستان که در بخش های اشکنان .علامرودشت.چاهورز و مرکزی هستند می توانند از این سهمیه استفاده کنند.

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

هنگام شنا در تنگ خور از عمق ابگیرها مطلع شوید

ابگیرهاو سدهای کوچک موجود در تنگ خور دارای عمق های مختلف می باشند. لذا از همه همشهریان وکسانی که قصد شنا در این ابگیر ها دارند از عمق این ابگیرها اطلاعاتی از افراد محلی کسب کنند واحتیاط ومراقبت های لازم را انجام دهند تا دچار غرق زدگی نشوند


۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت